Tenditore di cinghia di trasmissione SNEIK,B69070
Codice di u produttu:B69070
Modellu applicabile:Audi A7L quattro (498) (2021-à oghje) 3.0T (55TFSI)
OE
06M260938E
APPLICABILITÀ
Audi A7L quattro (498) (2021-à oghje) 3.0T (55TFSI)
Codice di u produttu:B69070
E pulegge di a cinghia di trasmissione utilizanu un cuscinettu folle speciale (SNEIK). U disignu speciale di a scanalatura aiuta à cumpensà a forza di trazione durante u funziunamentu di u cuscinettu è di e rote di plastica, è impedisce chì a rota di plastica si stacchi. U diametru di a sfera d'acciaio hè più grande di quellu di i cuscinetti ordinari è pò suppurtà carichi più elevati. Tutte e parti metalliche sò fatte d'acciaio impurtatu, chì hà una migliore resistenza.
E pulegge di a cinghia di trasmissione SNEIK assicuranu u funziunamentu currettu di a trasmissione à cinghia. I materiali durevuli è resistenti à l'usura, utilizati in a pruduzzione di i tenditori è di i tenditori di a cinghia di trasmissione SNEIK, sò resistenti à l'impatti esterni è garantiscenu una longa durata di serviziu. I cuscinetti di super precisione sò perfetti à alte velocità di rotazione è à shock termichi. Sicondu u so tipu, u cuscinettu hà una guarnizione o una guarnizione antipolvere speciale, chì mantene u grassu à l'internu. Impedisce à u cuscinettu di bluccà si è assicura a resistenza à l'impurità esterne.
À propositu di SNEIK
SNEIK hè una marca di pezzi d'auto specializata in pezzi, cumpunenti è cunsumabili per l'automobile. L'impresa si cuncentra nantu à a pruduzzione di pezzi di ricambio à muntatura alta per a manutenzione posteriore di veiculi asiatichi è europei.
06M260938E
Questu accessoriu hè adattatu per
Audi A7L quattro (498) (2021-à oghje) 3.0T (55TFSI)